ШАНОВНІ ЗАМОВНИКИ ! ПРОШУ ЗВЕРНУТИ УВАГУ, ЩО З 17.03.2025 р. ЗМІНЕНІ РЕКВІЗИТИ ДЛЯ ОПЛАТИ ПОСЛУГ !
НОВІ РЕКВІЗИТИ: Р/р UA353052990000026006013900149, КРАМ. Ф. АТ КБ “ПРИВАТБАНК”, М. КРАМАТОРСЬК, МФО 305299.

ДОГОВІР ПУБЛІЧНОЇ ОФЕРТИ

про надання послуг з написання та редагування текстів

Україна, м. Слов’янськ                      «1» жовтня 2022 р.

Фізична особа-підприємець Мартинова Ольга Володимирівна, надалі іменований  «Виконавець», в особі Мартинової Ольги Володимирівни, пропонує будь-якій фізичній або юридичній особі, надалі іменується «Замовник», укласти договір про надання послуг, розміщений в мережі Інтернет за адресою https://martoltex.net.ua/договір-публічної-оферти надалі – «Договір», на умовах, наведених нижче.

Договір оферти є публічним та, згідно ст. 633 Цивільного кодексу України, його умови однакові для всіх споживачів.

Моментом повного й беззаперечного прийняття Замовником пропозиції Виконавця укласти договір оферти (акцептом оферти) вважається факт оплати Замовником послуг. З моменту оплати послуг Замовник автоматично приймає умови даного Договору, і даний Договір вважається укладеним без його підписання у кожному окремому випадку.

При необхідності, не вступаючи у протиріччя з умовами оферти, Представник може укласти документально оформлений Договір у формі письмового двостороннього документа.

1.               ТЕРМІНИ І ВИЗНАЧЕННЯ

1.1. З метою однозначного трактування терміни, наведені нижче, використовуються в такому значенні:

1.1.1. Публічна оферта – пропозиція «Виконавця», викладена не веб-сайті: https://martoltex.net.ua/договір-публічної-оферти, адресована невизначеному колу фізичних та юридичних осіб, укласти договір на визначених умовах.

1.1.2. Договір — договір про надання послуг з копірайтингу, укладений між Замовником та Виконавцем на умовах публічної оферти в момент акцепту замовником її умов.

1.1.3. Акцепт — повне та безумовне, беззастережне прийняття Замовником умов публічної оферти. Акцепт здійснюється шляхом оплати Замовником послуг Виконавця.

1.1.4. Послуга — надання Виконавцем Замовнику послуг з копірайтингу – написання текстів та редагування текстів.

1.1.5. Заявка — звернення Замовника до Виконавця, здійснене шляхом телефонного дзвінка, електронного повідомлення, переписки через месенджери.

1.1.6. Копірайтинг — написання авторського унікального тексту (новина, інтерв’ю, стаття, опис товару чи послуги тощо)

1.1.7. Cайт Виконавця – веб-сторінка в мережі Інтернет, за адресою https://martoltex.net.ua/договір-публічної-оферти, яка є офіційним джерелом інформування Замовника про Виконавця та послуги, що ним надаються.

1.1.8. Електронна пошта Виконавця — мережева служба, що дозволяє Виконавцю обмінюватися повідомленнями або документами без застосування паперових носіїв з Замовником, яка розміщена за адресою olga.martynova.mail@gmail.com.

1.1.9. Виконавець і Замовник разом іменуються Сторони.

1.2. В Договорі можуть використовуватися терміни, не визначені в п.1.1 Договору. В такому разі тлумачення терміну проводиться у відповідності з текстом Договору. У випадку відсутності однозначного тлумачення терміну в тексті Договору слід користуватися тлумаченням терміну, що визначається: в першу чергу – законодавством України, в другу чергу – на сайті https://martoltex.net.ua/договір-публічної-оферти, потім загально прийнятим тлумаченням, що склалося.

2. ПРЕДМЕТ ДОГОВОРУ

2.1. За завданням Замовника Виконавець приймає на себе зобов’язання надати послуги з написання чи редагування текстів.

2.2. Замовник зобов’язується прийняти та оплатити надані послуги.

2.3. Виконавець надає послуги, використовуючи мережу Інтернет.

2.4. Місцем постачання послуг згідно п.186.3 ст.186 Податкового кодексу України вважається місце, в якому отримувач послуг зареєстрований як суб’єкт господарювання або — у разі відсутності такого місця — місце постійного чи переважного його проживання.

3.               ПРАВА І ОБОВ’ЯЗКИ ЗАМОВНИКА

3.1. Обов’язки Замовника

3.1.1.   Надати Виконавцю на його вимогу всю інформацію, яка потрібна йому для належного виконання зобов’язання з надання передбачених цим Договором послуг.

3.1.2.   За потреби забезпечити Виконавця всім необхідним для виконання своїх обов’язків за цим Договором належним чином.

3.1.3. Надати для ділової переписки у вигляді електронного повідомлення, переписки через соціальні мережі, месенджери або для телефонного дзвінка, в рамках Договору, достовірну електронну адресу та/або номер телефону, які належать Замовнику.

3.1.4.   Приймати від Виконавця послуги, що надаються ним за цим Договором.

3.1.5.   Оплачувати надані Виконавцем послуги на умовах та в порядку, визначеному цим Договором.

3.1.6. На вимогу Виконавця надати доступ до потрібних йому інформаційних ресурсів.

3.2. Права Замовника

3.2.1. Замовник має право замовляти послуги з врахуванням положень розділу 2 цього Договору.

3.2.2. Замовник має право за наявності конкретних питань (уточнюючі, деталізуючі) звернутися за консультацією до Виконавця.

3.2.3. Замовник має право перевіряти хід і якість надання послуг, їх відповідність завданню Замовника.

3.2.4. Замовник має право відмовитися від цього Договору до моменту повного виконання Виконавцем узгоджених послуг за умови оплати Виконавцеві вартості фактично виконаних дій.

4. ПРАВА ТА ОБОВ’ЯЗКИ ВИКОНАВЦЯ

4.1. Виконавець зобов’язаний:

4.1.1. Надавати Замовнику послуги з урахуванням положень чинного законодавства України та у відповідності до розділу 2 цього Договору.

4.1.2. Забезпечувати Замовнику можливість отримання інформації з питань надання послуг та їх вартості.

4.1.3. Не змінювати вартість за послуги, що вже оплачені Виконавцем.

4.1.4. Направляти у вигляді організаційних листів на адресу електронної пошти Замовника, телефонного дзвінка, переписки через месенджери інформацію про зміни до цього Договору не пізніше, ніж за місяць до набрання ними чинності.

4.1.5. Приймати до розгляду всі раціоналізаторські пропозиції Замовників щодо покращення та якості надання послуг.

4.1.6. Надавати Замовнику інформацію, необхідну для узгодження результатів робіт за цим Договором у формі заявок, які подаються Замовнику електронною поштою, у вигляді телефонного дзвінка, переписки в месенджерах.

4.2. Виконавець має право:

4.2.1.  Надавати Замовнику послуги з урахуванням положень чинного законодавства України.

4.2.2. Використовувати адресу електронної пошти, номер телефону, адресу переписки в соціальних мережах, месенджерах, надані Замовником Виконавцю для направлення організаційних листів Замовнику.

4.2.3. Тимчасово призупинити надання Замовнику Послуг через технічні або інші причини, що заважають наданню послуг на час ліквідації таких причин.

4.2.4. Призупинити надання послуг та/або розірвати Договір в односторонньому порядку при порушенні Замовником взятих на себе обов’язків та/або гарантій визначених даним Договором.

5. КОНФІДЕНЦІЙНІСТЬ

5.1. Замовник зобов’язується дотримувати сувору конфіденційність відносно всієї технічної, комерційної та іншої інформації, отриманої від Виконавця, і приймати всі розумні заходи для попередження несанкціонованого використання або розкриття такої інформації згідно даного Договору.

5.2. Сторони не несуть відповідальності за порушення конфіденційності, яке відбулося:

— внаслідок форс-мажорних обставин;

— внаслідок порушення конфіденційності за вимогою державних органів згідно з чинним законодавством.

6. ВАРТІСТЬ ПОСЛУГ І ПОРЯДОК ОПЛАТИ

6.1. За надані послуги Замовник зобов’язується заплатити суму, встановлену за домовленістю між Виконавцем і Замовником перед початком виконання послуги, вказану в Рахунку-фактурі, прийнятому до оплати.

6.2. Оплата здійснюється після перевірки і прийняття наданої послуги Замовником.

6.2. Форма оплати: безготівковий розрахунок.

6.3. Заявлена вартість послуг є попередньою і може бути змінена в односторонньому порядку Виконавцем залежно від терміновості, складності, об’єму здійснюваних дій і можливостей Виконавця.

6.4. При зміні термінів виконання роботи за ініціативою Сторін кінцева вартість результату роботи може змінюватися згідно з домовленістю.

6.5. Замовник самостійно несе відповідальність за правильність здійснених ним платежів.

7. ЯКІСТЬ ПОСЛУГ І ПОРЯДОК ПРЕД’ЯВЛЕННЯ ПРЕТЕНЗІЙ

7.1. Якість наданих послуг є належною за умови дотримання Виконавцем всіх вимог, вказаних в завданні Замовника.

7.2. Замовник несе всі ризики некоректної і недостатньо докладної вказівки в завданні вимог, яким повинна задовольняти діяльність Виконавця, а також результати діяльності Виконавця з надання послуг. У разі відсутності в завданні таких вимог Замовник не має права пред’являти Виконавцеві вимог щодо неналежної якості наданих послуг або їх невідповідності побажанням Замовника.

7.3. Виконавець несе відповідальність за достовірність результатів своєї діяльності з надання послуг.

8. ПОРЯДОК ВНЕСЕННЯ ЗМІН ДО ДОГОВОРУ

8.1. Замовник погоджується і визнає, що внесення змін до оферти тягне за собою внесення цих змін до укладеного і діючого Договору між Замовником і Виконавцем, і ці зміни починають діяти одночасно з внесенням змін до оферти.

8.2. Відзив оферти не припиняє дію укладеного і діючого Договору між Замовником і Виконавцем.

9. СТРОК ДІЇ ДОГОВОРУ ТА ПОРЯДОК РОЗІРВАННЯ ДОГОВОРУ

9.1. Договір набирає чинності з моменту акцепту оферти Замовником – оплата Послуг за Договором способами та у порядку, визначеними Договором.

10. ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ СТОРІН ТА ВИРІШЕННЯ СПОРІВ

10.1. Сторони відповідають за невиконання або неналежне виконання умов цього Договору в порядку передбаченому цим Договором і чинним законодавством України.

10.2. У разі виникнення спорів, пов’язаних з виконанням Сторонами цього Договору Сторони зобов’язуються вирішувати їх шляхом переговорів з дотриманням претензійного порядку.

10.3. Усі спори, розбіжності або вимоги, що виникають з цього Договору або у зв’язку з ним, у тому числі, що стосуються його виконання, порушення, припинення або недійсності, підлягають вирішенню у судовому порядку згідно матеріального і процесуального права України.

11. ФОРС-МАЖОР

11.1. У випадку виникнення обставин непереборної сили, які виникли внаслідок подій надзвичайного характеру, зокрема, стихійні лиха і катаклізми, війна, епідемії, повстання, відключення електропостачання технічної площадки, відсутність інтернету, прийняття органами влади законних рішень, що перешкоджають виконанню Сторонами зобов’язань за цим Договором (Форс-мажор), Сторони звільняються від відповідальності за часткове чи повне невиконання зобов’язань за цим Договором.

11.2. При настанні та припиненні обставин непереборної сили, Сторона, для якої склалась неможливість виконання її зобов’язань за Договором, повинна протягом 5 (п’яти) календарних днів з дати настання таких обставин повідомити про це іншу Сторону, зазначивши у повідомленні перелік обставин, що перешкоджають виконанню зобов’язань за цим Договором, та орієнтовний строк їх дії. Сторона, що посилається на обставини непереборної сили, зобов’язана застосувати усіх можливих заходів для зменшення негативних наслідків таких обставин. Невиконання вимог цього пункту Договору звільняють Сторону від можливості посилання на обставини непереборної сили у випадку часткового чи повного невиконання умов цього Договору.

12. ОСОБЛИВІ УМОВИ

12.1. Внесення змін (доповнень) у цей Договір, зміну порядку, обсягу та умов надання послуг, проводиться Виконавцем в односторонньому порядку. Повідомлення про внесення змін (доповнень) у цей Договір здійснюється шляхом публікації інформації про це на Інтернет-ресурсі Виконавця за адресою https://martoltex.net.ua/договір-публічної-оферти.

12.2. Усі зміни (доповнення), внесені Виконавцем  у цей Договір, набувають чинності й стають обов’язковими для Замовника з моменту їх публікації за адресою https://martoltex.net.ua/договір-публічної-оферти. У випадку незгоди Замовника зі змінами, внесеними в цей Договір, Замовник має право розірвати його у порядку, встановленому цим Договором. Всі додатки, зміни й доповнення до цього Договору є його невід’ємною частиною.

13. ІНШІ УМОВИ

13.1. Будь-які повідомлення по Договору можуть направлятися Замовником Виконавцю на адресу електронної пошти, вказану в п. 1.1.7 Договору, у вигляді переписки через соціальні мережі, месенджери.

13.2. Можлива недійсність однієї або більше умов Договору не тягне за собою недійсності всього Договору або окремих його частин, які залишаються чинними.

15.3. Право Замовника і Виконавця в будь-який час укласти Договір про надання послуг в формі окремого письмового двостороннього документу не є порушенням умов даного Договору.

13.4. У випадках, не врегульованих Договором, Сторони керуються чинним законодавством України.

13.5. Замовник надає згоду Виконавцю на обробку та використання персональних даних, які, можливо, стануть йому відомі при виконанні умов Договору відповідно до Закону України «Про захист персональних даних».

14. МІСЦЕЗНАХОДЖЕННЯ І РЕКВІЗИТИ СТОРІН

Виконавець
Фізична особа-підприємець Мартинова Ольга Володимирівна
ЄДРПОУ 3337605344
84107, Донецька обл., Краматорський район м. Слов’янськ, вул. Дехтярьова, 26
Р/р UA353052990000026006013900149
КРАМ. Ф. АТ КБ “ПРИВАТБАНК”, М. КРАМАТОРСЬК
МФО 305299
Замовник
Мартинова Ольга Володимирівна